Motivaționale de weekend, ep. 8

Afirmații pozitive pentru starea de bine și nu numai.

De data asta nu am avut timp pentru a căuta citate, însă am pentru voi niște afirmații pe care eu le folosesc atât pentru îmbărbătarea mea atunci când trec prin diferite situații de cumpănă, dar și pentru a-mi antrena subconștientul ca să rămână pe pozitiv.

sursa foto: google

„Sunt cine sunt, iar asta îmi este de ajuns” (se repetă ori de câte ori e nevoie, mai ales atunci când simțiți că starea voastră de bine o ia razna sau când vă simțiți abandonați, tratați cu dispreț și demoralizați)

„Am tot ce este nevoie pentru ca să fac tot ce vreau, și fac tot ce este nevoie ca să am tot ce vreau”  (special pentru momentele de cumpănă și când simțiți că ați ajuns la fundul sacului și nu mai aveți nicio scăpare, iar datoriile și lipsurile vă copleșesc)

Pe blogul Suzanei, dacă doriți, descoperiți mai multe Citate Favorite.

…. și dacă nu v-am convins cu aceste afirmații, atunci vă las pe mâna acestei piese.😀

Cu prietenie, Ștef!😇


6 răspunsuri la “Motivaționale de weekend, ep. 8”

  1. De foarte multe ori mantrele inbunatatesc anumite momente! Si a ni le personaliza dupa cum simtim ca rezoneaza cu noi este foarte bine. Multumesc pentru aceste
    idei impartasite cu noi, Stef. De multe ori am folosit si celebrul OM sau AUM, doar in gand si mi s-a modificat starea de spirit.
    E adevarat ca vorbim de energia cuvintelor, dar eu mai cred ca atunci cand ne gandim pe o mantra, concentrat, alte ganduri nu mai ajung in mintea noastra si asta este realul beneficiu pentru noi.

    Toate cele bune, Stef! Un weekend cat mai placut! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Uite că am uitat să specific faptul că aceste afirmații, sau mantre, cum se mai numesc, nu-mi aparțin. Le-am găsit și eu de ceva timp pe net, le-am salvat și ori de câte ori este nevoie, apelez la ele.
      Păi da, chiar așa și este. De fapt, e ca un exercițiu de restabilire a vibrației, de a ne disciplina subconștientul să gândească pozitiv, iar asta se poate face cu astfel de afirmații, cu meditații și rugăciuni.

      O săptămână superbă îți doresc, Suzana!

      Apreciat de 1 persoană

  2. Iti multumesc ca ai impartit cu noi aceste afirmatii. In ultima vreme am simtit tot mai mult cum apasa haosul din afara. Culmea e ca am intrebat azi pe cineva rag – cum e afara,, cum se simte afara. Si chiar asta a fost cuvantul primit: haos.

    E foarte important sa avem grija ce rostim si ce gandim si cu ce cuvinte ne asociem. Si, intr-adevar, afirmatii ca acestea doua, sunt foarte folositoare.

    Imbratisari si ganduri de bine. 🤗

    Apreciat de 1 persoană

    • Cu mult drag, mă bucur dacă sunt de folos și ajută în vreun fel!
      Păi da, privind dintr-un anumit unghi, am putea să zicem că în societate domnește haosul. Totuși, analizând și partea mai bună, cealaltă față, puteam vedea și lucruri frumoase în acest haos, nu-i așa?

      Fără îndoială, expresiile negative, credințele limitativă și o abordare nerealistă a lucrurilor din mediul nostru înconjurător, ne poate face rău și să vedem viața mai tristă și sumbră decât e.
      Dar nu ne lăsăm și nu dăm ascultare tristeții și obstacolelor, ci le trecem pe pozitiv și îi transmitem subconștientului că nu e sfârșitul lumii.
      Ajută enorm aceste afirmații, cel puțin eu am făcut cunoștință de multe ori cu efectul lor benefic.
      Cu siguranță, o să mai public și altele afirmații.

      Te îmbrățișez cu drag și numai gânduri bune să risipim în jurul nostru!
      O săptămână liniștită îți doresc!🙏😇🤗

      Apreciază

    • Fără pozitivitate, ne-ar fi foarte greu să ne ridicăm și să stăm în picioare, mai ales acum când nu mai simțim stabilitate în jurul nostru.

      O săptămână pozitivă și plină de lucruri frumoase îți doresc!🙏

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe