Motivaționale de weekend, ep. 9

Nu am prea mult timp la dispoziție pentru a căuta citate, nu că ar fi atât de greu, dar vreau să vă împărtășesc doar câteva gânduri, de la mine din suflet, apoi vă las cu weekendul.😇

sursa foto: arhivă proprie

„Gândurile bune, nu costă bani și nici eforturi pentru a fi dăruite cuiva aflat în dificultate sau cu moralul la pământ.. și credeți-mă, sunt atât de mulți oameni demoralizați, doborâți și pierduți în propriul labirint, care au mare nevoie de puțin ajutor, măcar să le ridicăm puțin buna dispoziție, și tot ar fi ceva.

Să nu obosim să fim puțin empatici cu cei din jurul nostru, e gratis ca să fim buni”.

Pe blogul Suzanei, dacă doriți, descoperiți mai multe Citate Favorite.

…n-am ce face, sunt de serviciu în bucătărie, așa că îl pun pe Mariusz Kalaga să-mi chinte în boxe, iar eu sper să nu sparg farfuriile în chiuvetă.😀

Un weekend superb vă doresc!

Cu prietenie, Ștef!😇


15 răspunsuri la “Motivaționale de weekend, ep. 9”

  1. Ce piesa dragutaaa!! Cred ca vasele nu au avut de suferit, din contra :D.

    Gandurile tale bune sunt binevenite! 🙂

    Si este nevoie de bunatate… multa bunatate in lume.

    Iti doresc o duminica minunata!!

    🌞

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur că ți-a plăcut piesa!😇
      Nu, nu am reușit să sparg nimic prin chiuvetă.😀
      Așa este, e nevoile de bunătatea noastră în această lume.
      O săptămână liniștită îți doresc și să auzim de bine!🙏😇

      Apreciază

  2. Am introdus eu postarea in tabel. Voi lipsi o perioada, asa ca recuperez mai tarziu.
    Sunt multe lucruri in viata care nu costa, insa sunt foarte importante.
    Frumos gandul scris aici. Multumesc, Stef!

    Sa ne reauzim cu bine! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe