Din nou la scris..🧾

Bună, dragi prieteni!

Mi-a fost dor, atât ca să scriu, dar și să vizitez alte bloguri, cu toate că, așa din umbră, am mai cutreierat blogurile mele favorite.

Până la urmă, am decis să revin în blogosferă, dar de data asta, sper, să nu mai fac pauze atât de lungi.

sursa foto: google

Mai departe, vreau să mă ocup de rubrica mea preferată cu „motivaționale de weekend”, dar o să mai fie și alte rubrici, plus „jocurile” din blogosferă care mie îmi plac foarte mult.🙂

La miercurea fără cuvinte n-o să mai particip (din lipsă de timp), dar voi rămâne mai departe la serialul cu citate favorite găzduit pe blogul Suzanei.

Vă doresc numai bine și să ne (re)citim cu drag.


15 răspunsuri la “Din nou la scris..🧾”

    • Mulțumesc mult, să fie!🙏😇

      Printre alte pasiuni pe care le am, fotografia are o importanță deosebită pentru mine.
      Să știi că m-am gândit să fac o rubrică specială pentru fotografii, dar deocamdată nu dau mai multe detalii.😁
      Mulțumesc mult pentru interes și trecerea ta pe aici! 😇

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe