Motivaționale de weekend, ep 2

Am găsit mai multe citate din mai multe țări, iar câteva dintre ele le voi posta în acest episod, dar vor mai urma și pentru alte postări.

sursa foto: google

„Un om fericit nu are nevoie de nicio limbă, totul se exprimă prin zâmbet” (citat Arab)

„Fericirea este o călătorie, nu o destinație” (SUA)

„Inima caldă face casa frumoasă” (Rusia)

În mașină, am pus piesa asta setată pe repeat, iar de câteva zile o tot ascult. Îmi place foarte mult, sper să vă placă și vouă!

Pe blogul Suzanei, dacă doriți, descoperiți mai multe Citate Favorite.

Cu prietenie, Ștef!


8 răspunsuri la “Motivaționale de weekend, ep 2”

  1. Imi pare bine ca ai decis sa revii pe blog. Cu un alt inceput, dupa cum vad.
    Incep cu melodia. Imi place, cred ca am mai auzit-o la radio, insa reauzirea ei,
    chiar a fost placuta.
    Si da, fericirea nu prea are cum sa fie o destinatie. Ne-am minti daca am crede asta.
    Insa vad atatia oameni care se mint frumos in felul acesta!

    Multumesc pentru ca ai rezolvat pana la urma intrarea in tabel.
    Celelalte doua bloguri le mai reactivezi? Oricum le-am lasat, in caz ca vrei sa revii
    pe ele.
    Un weekend pe placul tau, Stef. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur că ți-a plăcut melodia!😇
      Da, fericirea trebuie să facă parte din viața noastră, sau cel puțin să o mai scoatem de la hibernare, iar dacă o putem da mai departe, cu siguranță se va întoarce de unde a plecat.

      Cu mult drag, bine că am putut rezolva.
      Din păcate nu mai pot să activez cele două bloguri. Nu mai deschideam alte conturi, alt blog, dacă puteam să le foloseasc pe celelalte.
      În fine.. în viață mai și pierdeam, important e să nu ne pierdem pe noi odată cu celelalte.
      Weekend liniștit îți doresc, Suzana!😇

      Apreciat de 1 persoană

  2. Mi-au plăcut citatele pe care le-ai ales, și de astă dată, Ștef! Împreună, ele ne spun o poveste frumoasă, despre o inimă caldă ce a fericit o casă. Cu zâmbetul său, ce-i molipsitor, dacă pot spune așa. 🙂
    Și iarăși m-ai ajutat să-mi fac ordine în minte, ceea ce-mi amintește că nimic nu e întâmplător, și că așa se întâmplă lucrurile, chiar și minunile, prin oameni, sau cu ajutorul prietenilor.
    Un final de weekend fericit îți doresc să ai! Și-ți mai las un 🙂 (zâmbet).

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur mult că ți-au plăcut citatele propuse de mine!😇
      Da, așa este, în citate putem regăsi niște povești de viață impresionante.
      Mi-a plăcut cum ai ilustrat, în vers, definiția acestor cuvinte de aur, mă bucur!🤗
      Am primit cu zâmbet, imaginea zâmbetului pe care mi l-ai trimis, mulțumesc mult, Cri!
      Îți doresc o săptămână reușită, pe toate planurile!😇🙏

      Apreciat de 1 persoană

  3. Cel mai mult imi place cand vad zambete. Este atat de placut. Si imi e dor sa pot zambi in voie. … sa ies sa ma plimb si sa zambesc.. :)).

    Cine stie, or veni si vremuri mai bune.

    Mi-a placut ultimul citat.

    Cred ca fericirea e si calatorie si destinatie in acelasi timp. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Îți cam dau dreptate, pentru că nu totdeauna în viața reală din zilele noastre îți mai vine să zâmbești.
      Vremuri (mai) bune tot timpul au fost, sunt și vor mai fi, trebuie doar să vedem lumina din întuneric, bunătatea din răutate și adevărul din nedreptate.

      Exact, dacă știm care e destinația, clar fericirea ne așteaptă la sfârșit de drum.
      Mulțumesc mult!😇

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe