Motivaționale de weekend, ep. 3

Și în acest episod, voi posta un set de citate din alte țări.

Sunt niște aforisme din înțelepciunea altor popoare, care ne pot motiva și pe noi.

Vă doresc o primăvară înfloritoare și cu bucurii în suflete!🌹🥀🌺

sursa: google foto

„Ceea ce știi nu are valoare până nu îl împărtășești și cu alții” (Citat Chinezesc)

„Fă tot ce poți, cu ce ai, acolo unde ești” (Citat Zimbabwe)

„În fiecare om se află un cântec, un dans, o poveste” (Citat Indian)

„Succesul nu este cel mai important lucru din viață, ci faptul că ai încercat să-l obții” (Citat Kenia)

Pe blogul Suzanei, dacă doriți, descoperiți mai multe Citate Favorite.

Cu acordurile lui Michael Bolton, îmi fac deschiderea acestui weekend.😇

Cu prietenie, Ștef!


11 răspunsuri la “Motivaționale de weekend, ep. 3”

  1. Stef, noul tabel il deschid luni. O sa pun eu postarea si iti dau linkul.
    Sunt exact genul de idei la care e bine sa ne gandim, pentru ca intr-un fel
    niveleaza asperitatile drumului si lumineaza putin calea.
    Multumesc pentru colectie.

    O primavara frumoasa sa ai! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • E tare simpatic videoclipul pe care mi l-ai trimis!😆
      E prima dată când il văd, merci mult!
      Mă bucur că ți-au plăcut și aceste citate!
      O zi frumoasă îți doresc, și mă bucur pentru vizită!🙏😇

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe