Motivaționale de weekend, ep. 4

Salutări! Cam greu mai ajung și eu pe la tastatură.😁

Vă las repede, repede citatele drăguțe pe care le-am găsit zilele astea și care mi-au plăcut foarte mult, apoi mă pregătesc de weekend.🙃

sursa foto: google

„Părerea ta despre tine este cel mai important punct de vedere. Ești infinit mai mare decât crezi că ești”. (Neville Goddard)

„Nu există limite, decât dacă ți le creezi tu însuți. Orice este posibil. Tu ești limitat numai de propria ta imaginație”. (Dolores Cannon)

„Când îți plouă în suflet, fă-ți umbrelă dintr-o bucurie”. (Emil Cioran)

Pe blogul Suzanei, dacă doriți, veți descoperi mai multe Citate Favorite.

Acest clip vibrează în boxa mașinii.

Cu prietenie, Ștef!😇


10 răspunsuri la “Motivaționale de weekend, ep. 4”

    • Cu mult drag, Suzana! Eu îți mulțumesc pentru că ai trecut pe la mine, și pentru gândurile lăsate!
      Ai dreptate, dacă ne vom inspira de la acești oameni, putem crește foarte mult.
      Un weekend superb îți doresc și eu!😇

      Apreciat de 1 persoană

  1. Ce minunat a spus Emil Cioran!!!!! Instinctiv fac umbrele de bucurii in ultima vreme tot mai des :).
    Ma bucur ca ai reusit sa ajungi pe blog. Un popas din cand in cand e bine venit, nu? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Așa e, mi-a plăcut și mie citatul său. Pe ultima sută de metri am dat vineri de el.
      Cam greu ajung pe blog. Uneori nu știu cum să mă mai împart, dar fac eu cumva să mai ajung pe la scris.😊
      Să-mi trimiți și mie vreo trei umbrele: una de vânt, una de soare și bineînțeles, una de bucurie.
      O săptămână superbă îți doresc!🙏😇

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe